دسته‌بندی نشده

درمان زود انزالی با سیر سیاه

درمان زود انزالی با سیر سیاه

درمان زود انزالی با سیر سیاه | مدت هاست زودانزالی برات معزلی شده و هنوز راه حل موثری پیدا نکردی؟ تا حالا درمورد سیر سیاه و خواصش شنیدی؟ اگه هنوز زودانزالی اذیتت میکنه و دنبال یک راه حل طبیعی و بدون عوارض میگردی این مقاله از سیرفروش رو از دست نده تا در مدتی کوتاه به خواستت برسی.

سیر سیاه چیست؟

شاید بپرسید سیر سیاه چیست ؟ تولید این فراورده شگفت انگیز بسیار سخت و زمانبر می باشد، چراکه نیازمند کنترل رطوبت و حرارت بین ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد در بازه زمانی ۵۰ تا۹۰ روز می باشد.  کشف این ماده لزج و شیرین توجه بسیاری از بازار های جهانی را به دلیل خواص خاصش جلب کرده است آنقدر که محققان معتقدند خواص سیر سیاه حتی از سیر معمولی نیز بیشتر است.

در ادامه ما قصد داریم شما را با یکی از خواص منحصر به فرد این ماده غذایی و درمان زود انزالی با سیر سیاه آشنا کنیم که شاید از وجود آن بی‌خبر باشید.

درمان زود انزالی با سیر سیاه

درمان زود انزالی با سیر سیاه

زودانزالی چیست؟

در واقع زود انزالی یک اختلال جنسی می‌باشد، که ممکن از در اثر پرهیز طولانی مدت از مسائل جنسی به وجود آید. اما چه زمان می گویند که یک فرد به زود انزالی دچار شده است؟

طبق تحقیقات انجام شده مدت زمان مورد نیاز برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد بین ۵ تا ۱۰دقیقه و برای یک زن بین ۲۰تا۳۰ دقیقه می‌باشد؛ حالا اگر در این بین یکی زودتر از شریک جنسی اش به انزال برسد میگوییم آن فرد دچار زود انزالی شده است.

یک رابطه جنسی موفق که رضایت طرفین را در بر دارد رابطه ای است که هر دو طرف رابطه به طور همزمان به ارگاسم برسند.

خب حالا اگه دچار زود انزالی شدیم چه کاری میتونیم انجام بدیم؟

روش های درمان زودانزالی

امروزه راهکار های متعددی برای درمان زود انزالی پیدا شده است.

ورزش کردن

انجام حرکات ورزشی روزانه علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر سیستماتیک بدن میگذارد میتواند برای پیشگیری و درمان زودانزالی مؤثر باشد. اللخصوص حرکات تقویت کننده عضلات شکم میتوانند تاثیر بیشتری بر درمان زود انزالی داشته باشد چرا که در یک رابطه جنسی عضلات شکمی نقش بسیار موثرتری را ایفا میکنند.

دارو درمانی

دارو های متعددی وجود دارد که میتواند بر زود انزالی تاثیر بگذارد. اما پیشنهاد می‌شود که قبل از مصرف خودسرانه هر کدام با یک پزشک متخصص مشورت کنید چرا که اگر سیستم عصبی مشکلی نداشته باشد خوردن دارو ضرورتی ندارد بلکه عوارضی نیز با خود به همراه خواهد داشت و حتی خود میتوانند از جمله موارد مشکل آفرین مشکلات جنسی باشند.

برای مثال داروهایی مانند گروه های ضد افسردگی مانند سیتالوپرام و سرترالین اگر ۳ساعت قبل از شروع رابطه خورده شوند بدلیل داشتن عوارض تاخیر انداز در انزال می‌توانند موارد مناسبی برای ایجاد تاخیر بیشتر باشند.

سیر سیاه

درمان خانگی زود انزالی با سیرسیاه

زودانزالی را می‌توان با سیر سیاه درمان کرد اما چطور؟

آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است؟

طبق تحقیقات انجام شده سیر به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی روی و منیزیم میتواند ماده غذایی تاثیرگذاری برای درمان زود انزالی باشد. هرچند شاید به دلیل ایجاد بوی بد و تندی آن کسی سراغ ان نرود اما شما میتوانید با جایگزین کردن سیر سیاه به جای سیر از همان میزان خواص و حتی خواص بیشتر بهرمند شوید.

درمان زود انزالی با سیر سیاه

همانطور که اشاره کردیم سیر با قرار گرفتن در تحت شرایطی منحصر به فرد طی بازه زمانی خاص به سیر سیاه تبدیل میشود، که طبق برسی های انجام شده این فرایند می تواند خواص سیر را چندین برابر کند، بنابراین برای درمان زود انزالی حتی میتواند بسیار قوی تر از سیر عمل کند.

سیر سیاه و زود انزالی – طبق بررسی های علمی…

امروزه درمان زود انزالی به کمک سیر سیاه در بسیاری از تحقیقات علمی نه به صورت عملی بلکه به کمک برسی های تئوری خواص آن تایید شده است، با این وجود این نوع درمان از نظر طب سنتی تایید شده و افراد مراجعه کننده نتایج رضایت بخشی دریافت کرده اند.

برای درمان زود انزالی فقط سیر سیاه مفید نیست!!

بررسی ها نشان داده است که مواد غذایی دارای کلسیم، مس، منگنز و سلنیوم  میتوانند تاثیر فروانی در درمان زود انزالی داشته باشند. شما علاوه بر سیر سیاه می توانید با قرار دادن عسل، زنجبیل، هویچ، اسفناج، گوشت گاو و گوسفند، جوانه گندم، انواع بادم، شکلات تلخ، نخود فرنگی در رژیم غذایی خود سبب افزایش سطح هورمون های تستوسترون  و کیفیت اسپرم شوید.

نحوه مصرف سیر سیاه برای درمان زود انزالی

مصرف سیر سیاه دستور عمل خاصی ندارد بنابراین شما میتوانید با توجه به ذائقه خود آن را مصرف کنید. منتها توجه داشته باشید که برای دیدن نتیجه باید به طور مداوم از سیر سیاه استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خوردن سیر سیاه به همراه صبحانه میباشد چرا که مصرف آن به همراه صبحانه سبب افزایش انرژیتان در طول روز میشود. به این ترتیب برای درمان زود انزالی با سیر سیاه کافیست آن را در رژیم غذایی خود جای دهید.

قیمت سیر سیاه

قیمت و خرید سیر سیاه

سیر سیاه فراورده ای با خواص منحصر به فرد زیادی است پس اگر می خواهید از نتیجه ای رضایت بخشی بهرمند شوید حتما در هنگام خرید حواستان به کیفیت بالای محصول و شیوه تهیه آن باشد.

سیر سیاه را از سیرفروش بخرید!

اگر به دنبال خرید سیر سیاه با کیفت و نتیجه بخش برای درمان زود انزالی با سیر سیاه هستید ما سیر فروش را به شما معرفی میکنیم؛ چرا که ما سیر سیاه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارزه میکنیم چرا که حفظ سلامت و رضایتمندی مشتریان برای ما در بالاترین سطح قرار دارد.

برای کسب اطلاع از قیمت و ثبت سفارش کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *